ارزیابی مهاجرت

وضعیت ثبت نام لاتاری افراد مطلقه

وضعیت ثبت نام لاتاری افراد مطلقه برای کسانی که مطلقه هستند حائز اهمیت است. با توجه به اینکه انتخاب صحیح وضعیت تاهل در ثبت نام لاتاری از جمله مسائل مهم است. وارد کردن اطلاعات اشتباه در رابطه با وضعیت تاهل شما قادر است موجب رد صلاحیت شما شود، حتی اگر این اشتباه عمدی نباشد. در این مقاله ما می‌خواهیم به وضعیت ثبت نام لاتاری افراد مطلقه بپردازیم. اگر شما نیز دارای این شرایط هستید تا آخر این مقاله با ما همراه شوید.

وضعیت ثبت نام لاتاری افراد مطلقه

همانطور که ذکر شد انتخاب صحیح وضعیت تأهل از اهمیت زیادی برخوردار است به همین علت توصیه می‌شود به این مورد در ثبت نام لاتاری دقت کنید.
اگر شما نیز مطلقه یا متارکه هستید یعنی به این صورت که به صورت رسمی از همسر خود طلاق گرفته اید برای ثبت نام در لاتاری نیاز است مراحل زیر را طی کنید:
برای ثبت نام لاتاری در سایت کارت سبز به نشانی http://www.cartesabz.net/register مراجعه کنید و برای انتخاب وضعیت تأهل خود بین گزینه متأهل و مجرد گزینه مجرد را انتخاب نمایید. پس از آن گزینه مطلقه را انتخاب نمایید.
سپس اطلاعات خود و فرزندان زیر ۲۱ سال مجرد خود را وارد کنید.
دقت کنید که با توجه به اینکه شما مراحل قانونی طلاق خود را سپری کرده‌اید نیازی به ذکر اسم و اطلاعات همسر در فرم ثبت نام لاتاری ندارید و تنها نیاز است که در صورت داشتن فرزندان زیر ۲۱ سال مجرد اطلاعات تمام فرزندان ذکر شده را در فرم ثبت نام لاتاری وارد کنید.
اما اگر به صورت عاطفی طلاق گرفته و حکم دادگاه را دریافت نکرده‌اید اگر با وجود قانونی نکردن خود به نیاوردن اسم همسر خود موقع ثبت نام اقدام نمایید شانس برنده شدن خود را از دست خواهید داد. این افراد با وجود جدا زندگی کردن با همسر خود نیاز است که اطلاعات همسر خود را موقع ثبت نام در فرم لاتاری وارد کنند زیرا از نظر قانونی فرد مورد نظر همسر او است و باید در کل فرم‌های قانونی نام ایشان و فرزندان زیر ۲۱ سال مجرد آن‌ها به صورت کامل وارد گردد.

 

سوالات درمورد وضعیت ثبت نام لاتاری افراد مطلقه

من مطلقه هستم و سابقه کیفری دارم آیا می‌توانم در لاتاری شرکت کنم؟
کل افراد می‌توانند در لاتاری ثبت نام نمایند چراکه اطلاعاتی در رابطه با سابقه کیفری افراد در سایت ثبت نمی‌شود، اما ممکن است که بعد از برنده شدن در لاتاری، سابقه فرد در سفارت چک شده و مشکلاتی به وجود آید.

من از همسرم طلاق گرفته‌ام و حضانت فرزندم را ندارم آیا باید اطلاعات او را نیز در فرم ثبت نام لاتاری وارد کنم؟
بله. شما باید اطلاعات تمام فرزندان زیر ۲۱ سال و مجرد خود را در فرم ثبت نام لاتاری وارد کنید چه حضانت آن‌ها را داشته باشید و چه نداشته باشید.

من همراه با مادرم که مطلقه است در لاتاری ثبت نام کرده‌ام و ۱۴ ساله‌ام آیا می‌توانم به صورت جداگانه هم در لاتاری ثبت نام کنم؟
خیر. شما باید به عنوان زیر مجموعه مادر و پدر خود در لاتاری ثبت نام کنید در این صورت شما می‌توانید دو شانس برای برنده شدن در لاتاری داشته باشید.

من از همسرم به صورت رسمی طلاق گرفته‌ام آیا نیاز است اطلاعات او را در فرم ثبت نام لاتاری پر کنم؟
خیر، شما متارکه هستید و نیازی به پر کردن اطلاعات همسرتان در فرم ثبت نام لاتاری ندارید، البته اگر شما جدا زندگی می کنید یا در حال جدا شدن هستید، حتما اطلاعات همسرتان نیز باید در فرمتان ذکر شود و به صورت متاهلی ثبت نام شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

اگر تمایل دارید در زمینه وضعیت ثبت نام لاتاری افراد مطلقه مشاوره دریافت نمایید، فرم زیر را تکمیل و پرداخت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان کارت سبز با شما ارتباط بگیرند


ارزیابی مهاجرت
4 پاسخ
  1. شادی جابری گفته:

    سلام من از همسر قبلم دارای یک فرزندم و10 سالشه اما نمیخوام اسمشو داخل فرم بیارم امکانش هست؟

    پاسخ
    • ساناز قنبری گفته:

      سلام خیر ممکن نیست باید حتما اسمشون وارد بشه چون در غیر ایصورت دروغ محسوب میشه و برنده هم بشید به مشکل میخورید

      پاسخ
  2. حنانه گفته:

    من از همسرم جدا شدم و یک پسر 13 ساله داریم که الان 5 ساله ندیدمش اونم تمایلی نداره منو ببینه
    هیچ دسترسی بهش ندارم
    حتما باید در ثبت نامم باشه اسمش؟

    پاسخ
    • ساناز قنبری گفته:

      بله حتما باید اسمشون و مشخصاتشون در ثبت نامتون باشه اما واجب نیست حتما همراهتون حضور داشته باشن برای نحوه عکس گرفتن و … داخل تلگرام 09391324467 پیام دهید

      پاسخ

نظر خود را درباره وضعیت ثبت نام لاتاری افراد مطلقه ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *