ارزیابی مهاجرت

شرایط ازدواج و طلاق قبل و بعد از ثبت نام لاتاری

اگر شما نیز ازجمله افرادی هستید که می‌خواهید در لاتاری ثبت نام کنید نیاز است که با شرایط ثبت نام لاتاری ازجمله شرایط ازدواج و طلاق قبل و بعد از ثبت نام لاتاری آشنا شوید ما در این مقاله قصد داریم شما را به صورت کامل با شرایط ازدواج و طلاق قبل و بعد از ثبت نام لاتاری آشنا کنیم برای آشنایی بیشتر با این موضوع در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

آشنایی با شرایط ازدواج و طلاق قبل و بعد از ثبت نام لاتاری

ازدواج و طلاق ممکن است در هر زمانی پیش بیاید عده‌ای از افراد ممکن است قبل از ثبت نام لاتاری ازدواج کنند و یا طلاق بگیرید، عده‌ای دیگر ممکن است حین ثبت نام در لاتاری ازدواج کنند و یا طلاق بگیرند و یا ممکن است برخی از افراد بعد از ثبت نام در لاتاری، ازدواج کنند و یا طلاق بگیرند ما در ادامه به توضیح شرایط ثبت نام لاتاری در هر سه حالت می‌پردازیم:

  1. شرایط ازدواج و طلاق قبل از ثبت نام در لاتاری

اگر قبل از ثبت نام در لاتاری ازدواج کرده اید و اکنون متاهل هستید باید در فرم ثبت نام لاتاری برای انتخاب وضعیت تأهل خود گزینه متأهل را انتخاب کنید و سپس مشخصات خودتان و همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال و مجرد خود را در فرم ثبت نام لاتاری وارد کنید. و اگر قبل از ثبت نام در لاتاری از همسر خود به صورت رسمی طلاق گرفته باشید برای تعیین وضعیت تأهل خود در فرم ثبت نام لاتاری در کارت سبز به نشانی https://www.cartesabz.net/register ابتدا گزینه مجرد را انتخاب نموده و سپس‌ در بین چهار گزینه همسر فوت شده‌، مطلقه، در پروسه قانونی جدایی و ازدواج نکرده باید گزینه مطلقه را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که افرادی که از همسر خود طلاق گرفته‌اند و مطلقه هستند باید مشخصات تمام فرزندان مجرد و زیر ۲۱ سال خود را فرم ثبت نام لاتاری وارد کنند، حتی اگر حضانت آن‌ها را نداشته باشند اما نیازی به وارد نمودن اطلاعات همسر نمی‌باشد.

  1. شرایط ازدواج و طلاق حین ثبت نام لاتاری

با توجه به اینکه برای ثبت وضعیت تأهل در حین ثبت نام لاتاری، تنها اطلاعات شناسنامه شما ملاک است. پس در صورتی که هنوز به صورت رسمی و قانونی ازدواج نکرده‌اید باید برای تعیین وضعیت تأهل خود گزینه مجرد را انتخاب کنید. هم‌چنین اگر حین ثبت نام لاتاری از همسر خود طلاق نگرفته باشید باید برای تعیین وضعیت تأهل خود گزینه متأهل را انتخاب نمایید و مشخصات همسر و تمام فرزندان مجرد و زیر ۲۱ سال خود را در فرم ثبت نام لاتاری وارد کنید.

  1. شرایط ازدواج و طلاق بعد از ثبت نام لاتاری

شرایط ازدواج و طلاق بعد از ثبت نام لاتاری دو حالت دارد:

  • بعد از ثبت نام و قبل از اعلام نتایج ازدواج کرده و یا طلاق گرفته باشید.
  • بعد از ثبت نام در لاتاری و بعد از اعلام نتایج اما قبل از روز مصاحبه ازدواج کرده و یا طلاق گرفته باشید.

که در ادامه به صورت کامل به توضیح شرایط ثبت نام لاتاری در هر دو حالت خواهیم پرداخت:

  • اگر بعد از ثبت نام و قبل از اعلام نتایج لاتاری ازدواج کرده و یا طلاق گرفتید:

اگر بعد از اینکه در قرعه کشی لاتاری ثبت نام نموده‌اید، ازدواج کردید و بعد اعلام نتایج متوجه شدید که یکی از افراد خوش اقبال بودید که در این قرعه کشی برنده شده‌اید، اصلا نگران نباشید. چراکه تنها کافیه فرم DS260 را به عنوان فرد متاهل پر نمایید و سوالات مربوط به اطلاعات شخصی را به عنوان فرد متاهل تکمیل نموده و مشخصات همسر خود را به دقت و کامل وارد نمایید و اگر بعد از ثبت نام در لاتاری و قبل از اعلام نتایج و قبل از تکمیل فرم DS260 طلاق بگیرید، هنگام تکمیل این فرم نیاز است که وضعیت تأهل خود را divorce تعیین نمایید.

  • اگر بعد از ثبت نام در لاتاری و بعد از اعلام نتایج اما قبل از روز مصاحبه ازدواج کرده و یا طلاق بگیرید:

اگر برنامه ازدواج شما به بعد از اعلام نتایج لاتاری موکول شود و فرم DS260 را نیز قبل از آن تکمیل و ارسال نموده باشید تنها راه این است که برای KCC ایمیلی زده و به آن‌ها بگویید که درخواست تغییر در فرم را دارید. به این ترتیب قفل فرم برای شما باز شده و شما قادر خواهید بود اطلاعات همسرتان را در آن اضافه نمایید که در این صورت در روز مصاحبه باید با همسر خود در محل حضور داشته باشید.

و اگر بعد از اعلام نتایج و هم‌چنین بعد از تکمیل فرم DS260 و ارسال آن مراحل مطلقه شما از همسرتان تکمیل و در شناسنامه شما درج گردد. در این مورد باید به KCC نامه بزنید و درخواست نمایید قفل DS260 را برای شما باز نماید. بعد از آن به اصلاح اطلاعات خود پرداخته و وضعیت خود را divorce اعلام نمایید.

سوالات درمورد شرایط ازدواج و طلاق قبل و بعد از ثبت نام لاتاری

  • من از همسرم طلاق گرفتم و می‌خواهم در لاتاری ثبت نام کنم برای انتخاب وضعیت تأهل در سایت کارت سبز چه گزینه‌ای را باید انتخاب کنم؟

گزینه مجرد و سپس مطلقه را باید انتخاب نمایید.

  • من بعد از اینکه در لاتاری ثبت نام کردم ازدواج کردم آیا می‌توانم وضعیت تأهل خود را در صورت برنده شدن تغییر دهم؟

اگر بعد از ثبت نام در لاتاری و قبل از اعلام نتایج لاتاری ازدواج کنید نگران نباشید چراکه شما می‌توانید فرم DS260 را به عنوان فرد متاهل پر کنید.

  • من بعد از ثبت نام در لاتاری و بعد از اعلام نتایج لاتاری از همسرم طلاق گرفتم چه کار باید کنم؟

اگر بعد از اعلام نتایج و هم‌چنین بعد از تکمیل فرم DS260 و ارسال آن مراحل مطلقه شما از همسرتان تکمیل و در شناسنامه شما درج گردد. در این مورد باید به KCC نامه بزنید و درخواست نمایید قفل DS260 را برای شما باز نماید. بعد از آن به اصلاح اطلاعات خود پرداخته و وضعیت خود را divorce اعلام نمایید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

اگر تمایل دارید در زمینه شرایط ازدواج و طلاق قبل و بعد از ثبت نام لاتاری مشاوره دریافت نمایید، فرم زیر را تکمیل و پرداخت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان کارت سبز با شما ارتباط بگیرند


ارزیابی مهاجرت
4 پاسخ
  1. صادق برازجانی گفته:

    من بچه دار شدم اما بعد از زمان ثبت نام خواستم بدونم در صورت برنده شدن چون اسم فرزندمو داخل فرم ثبت نام ننوشتم مشکلی برام پیش میاد؟

    پاسخ
    • ساناز قنبری گفته:

      خیر مشکلی نیست لازم نبوده وارد کنید
      در فرم برندگان اسمشونو وارد میکنیم مشکلی نیست نگران نباشید

      پاسخ
  2. نسرین گفته:

    من تاریخ عقدم 18آبان بوده اما اسم همسرمو نیاوردم توی ثبت نامم
    الان ثبت نام مشکل داره؟

    پاسخ
    • ساناز قنبری گفته:

      خیر مشکلی نیست تاریخ ثبت نام امسال تا 16 آبان بوده شما مطمئنا پیش از اون عقدتون ثبت شده و زمان ثبت نام در لاتاری مجرد بوده اید

      پاسخ

نظر خود را درباره شرایط ازدواج و طلاق قبل و بعد از ثبت نام لاتاری ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *